Francis och Yao Ming gamla IG solsken: Är du okej? min bror - Jetski Forum: Jet Ski Enthusiast Forums

LinkBack Thread Tools Display Modes
post #1 of 1 (permalink) Old 05-07-2017, 01:57 AM Thread Starter
Junior Member

Francis och Yao Ming gamla IG solsken: Är du okej? min bror

Tidigare Rockets stjärnan Steve - Francis är en nostalgisk person, och idag är han solen på sociala medier (Instagram) en bit av sig själv och tidigare lagkamrat Yao Ming av fotot, med text, sade han: 'Är du okej mig? bröder! 'Francis Blueprint när Yao Minggang i NBA, är Rockets Francis chefen, och billiga nike skor rea han spelade rollen som en bra chef, upprepade gånger kom fram för att skydda Yao Ming. Yao Ming i ett spel hans rookiesäsong med solen bland Amare - Amare Stoudemire också högt vrål i huvudet efter Yao Ming dunk, rusade Francis att ge Stoudemire en armbåge, och röt: 'kör inte vilt här.' Yao Ming och Francis etablerat en bra relation, men tyvärr Francis handlades till Magic sommaren 2004 har nu gått in i Rockets' Yao och McGrady 'era. Francis sommaren 2007 och återvände till Houston, men han spelade bara 10 matcher i 2007-08, var det återigen Rockets handlas bort. I jul 2008, Francis Yao Ming gå hem, de gjorde ett undantag dricka tre glas vitt vin. Han påminner om dessa händelser, Francis känslor, men han har betraktats som Yao Ming bröder, betraktas som den yngre. 'Han är min bror framför mig kommer han alltid att vara lillebror.' Francis hade sagt. Idag, Francis igen minnet av händelser, han och Yao Ming egen sol om ett foto på sociala medier, och med texten sade: 'Yao Ming, är du okej min bror # torsdag solen gamla foton?'. Denna bild bör de är ett gruppfoto under All-stjärniga paus, Francis hade Western stjärna Jersey. Francis i sin karriär var en All-Star starter tre gånger (2002, 2003 och 2004), och senare under sommaren 2004 handlades till Magic, han aldrig inte spelat i en All-Star. Yao Ming sedan in i NBA, är All-Star stamgäster. I November 29, 2010, var Francis undertecknade Peking Shougang, men efter bara en månad kampanj, skulle han ge upp och Shougang. I juni 22, 2016, Francis sade i en interview magazine 'SLAM' officiellt meddelade hans avgång. I varje fall har Francis och Yao Ming inte glömt sina känslor, Yao Ming kom officiellt i september förra året nike free run 5.0 dam Basket Hall of Fame, Francis hade också kärleksfullt skrivit 'Min bror Yao,' för att gratulera Yao Ming. (Palm grind)
onlyone is offline  
Sponsored Links
Advertisement

Reply

Quick Reply

Register Now

In order to be able to post messages on the Jetski Forum: Jet Ski Enthusiast Forums forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:

Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in

Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.

Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode

Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies